Profilio pjaustytuvas
„Ship Profiler” leidžia automatizuotai pjauti profilius už prieinamą kainą, derinant didelį našumą ir mažą plotą! Lazeriniai matavimai naudojami medžiagos nuokrypiams kompensuoti ir pasiekti didžiausią tikslumą.
Operatoriaus sauga
Pjovimo kamera su langais atskiria pjovimo procesą nuo operatoriaus, veikdama kaip barjeras nuo triukšmo, vibracijos ir kibirkščių. Dviejų taškų šnypštimo ir kibirkščių šalinimo sistema pašalina kenksmingas medžiagas tiesiai į vėdinimo sistemą.
Sekcijos nuo
Laisvai pakreipiama ir pasukama patentuota dviejų ašių pjovimo galvutė leidžia tiksliai pjauti tiesiai ir iki 45° kampu. HGG naudoja minimalų ašių skaičių su tiksliais elektriniais varikliais, kad pjūviai kiekvieną kartą būtų tikslūs.
Tikslus pjovimas
Ant degiklio laikiklio sumontuota 3D lazerinė matavimo sistema. 3D lazerinis skenavimas greitai apskaičiuoja medžiagos nuokrypius, palygina teorinį modelį su medžiaga ir pateikia pjovimo vežimėliui informaciją, kad būtų galima tiksliai nustatyti plazminio degiklio padėtį.
Kas jums kelia didžiausią nerimą gamybos procese? Ar tai neefektyvus medžiagų tvarkymas, dėl kurio patiriami dideli nuostoliai, prastas gamybos srauto valdymas, nekontroliuojamos einamosios išlaidos, ar kvalifikuotų suvirintojų trūkumas? Kaip išlaikyti konkurencinį pranašumą konkurencingoje ir novatoriškoje laivų statybos rinkoje?
Laivų remonto statyklos
Laivų remonto statykloms labai svarbus lankstumas. Laivų profiliavimo įrenginys „Ship Profiler” atitinka šiuos reikalavimus visais atžvilgiais, iš tikrųjų šis įrenginys sukurtas taip, kad atitiktų skirtingus laivų remonto statyklų poreikius. Nesvarbu, ar reikia apdoroti ritinius (vamzdžius), ar standumo elementus (lygius ir nelygius kampus, plokštumas), „Ship Profiler” gali atlikti visus darbus, gamybos proceso metu gamindama paruoštus elementus. Anksčiau tik didelės gamybos apimtys pateisindavo itin automatizuotų profiliavimo mašinų įsigijimą, tačiau šiandien „Ship Profiler” automatizavimą daro prieinamą, nes siūlo daugiau galimybių, užimant perpus mažiau ploto ir išlaidų.
Pramoniniai taikymai: automatizuotas standumo elementų, plokščiųjų plokščių ir mikroplokščių profiliavimas. Šias profiliavimo stakles taip pat galima naudoti ritinių ir vamzdynų vamzdžiams pjauti.
Karo laivai
Statant karo laivus naudojama daug įvairių dydžių ir ilgių standžiųjų elementų. Medžiagų tvarkymas, dalių rūšiavimas ir žymėjimas yra labai sudėtingas. Lyginant su esamomis rankinėmis sistemomis, automatizuotos profiliavimo mašinos „Ship Profiler” sumažina žmogaus darbo jėgos naudojimą daugiau kaip 70 %, esant tam pačiam našumui. Investicijos atsiperka vos per dvejus metus.
Pramoninis pritaikymas: automatinis standumo elementų, plokščiųjų ir mikrodangų, posparnių, pertvarų ir sienų profiliavimas lėktuvnešiuose, patruliniuose laivuose, kreiseriuose, fregatose, fregatose, ligoninių laivuose ir t. t.
Laivų statyba
Laivų statybos sektoriuje apdorojamų standumo elementų kiekis paprastai yra didelis. Dėl šios priežasties HGG sukūrė itin automatizuotą PCL600 profilių pjaustymo liniją. Tačiau šią mašiną gali įsigyti tik labai didelės laivų statyklos, kurių gamybos apimtys pateisina tokį aukštą automatizavimo lygį. Todėl HGG sukūrė „Ship Profiler” – stakles, kurios pasižymi panašiu tikslumu kaip PCL600, automatizuotu pjovimo procesu ir lankstumu, viršijančiu net PCL600 galimybes, tačiau kainuoja perpus pigiau. Automatizuotas profilių pjaustymas dabar yra beprecedentė ir prasminga galimybė. Pramoniniai taikymai: automatizuotas profilių pjovimas standumo elementams, plokščioms ir mikro plokštėms, ritėms, vamzdynams.
Krovininiai laivai
Labai konkurencingoje komercinių laivų statybos rinkoje gamybos efektyvumo ir didelio našumo siekimas yra labai svarbūs tikslai. Laivų statykloms, naudojančioms tradicinius profiliavimo metodus, sunku pasiekti šiuos tikslus. Ship Profiler – tai didelio našumo automatinė profiliavimo mašina, kuri už prieinamą kainą gali apdoroti visus profilius ir vamzdžius.
Pramoninis pritaikymas: automatinis standumo, plokščių ir mikro plokščių, posparnių, pertvarų, pertvarų, sienų profiliavimas SGD tanklaiviuose, supertanklaiviuose, konteinervežiuose, cheminių medžiagų tanklaiviuose, balkeriuose, ro-ro laivuose, ledlaužiuose ir kt.
Ship Profiler in mm | 48–450 | 80–260 | 60×5 – 450×30 | 60×80×5 – 150×200×30 | 60×5 – 250×30 | 125 kg/m | 12m |
Ship Profiler in inch | 2–17.7 | 3.2–10.2 | 2.4×0.2 – 17.7×1.2 | 2.4×3.2×0.2 – 5.9×7.8×1.2 | 2.4×0.2 – 9.8×1.2 | 84 lb/ft | 40′ |